REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO W DOMENIE
WWW.BEAUTYPRO.COM.PL
Ten Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania Zamówień, zawierania Umowy sprzedaży i odstępowania od niej, procedury składania reklamacji w ramach działania Sklepu oraz zasady dotyczące nielegalnych i/lub sprzecznych Treści z Regulaminem.
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
W §1 Regulaminu uporządkowano alfabetycznie definicje, które pojawiają się w dalszej treści dokumentu – rozpoczynają się od wielkiej litery.
- DEFINICJE
„Artykuł, Artykuły” oznacza Towary, Produkty lub Usługi dostępne w Sklepie
„Dni robocze” oznaczają dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej
„Formularz Zamówienia” oznacza formularz elektroniczny służący do bezpośredniej realizacji Zamówienia i zakupu Produktów lub Produktów elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
„Formularz Kontaktowy” oznacza formularz elektroniczny służący do przesłania wiadomości tekstowej bezpośrednio do Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu
„Grupa” oznacza grupę dyskusyjną w social mediach powiązana z działalnością Sklepu i Sprzedawcy
„Klient” oznacza osobę fizyczna, osobę prawna lub jednostkę organizacyjną nieposiadającej osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca Umowę sprzedaży lub korzystająca z Usługi Elektronicznej
„Kodeks cywilny” oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.)
„Konferencja” to zorganizowane spotkanie grupy osób, które odbywa się w celu wymiany wiedzy, doświadczeń oraz najnowszej wiedzy specjalistycznej. Uczestnictwo w szkoleniu wymaga fizycznej obecności uczestnika w miejscu wydarzenia.
„Konsument” oznacza osobę fizyczną zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
„Mistrzostwa” to Mistrzostwa PediPro Academy, które mają na celu promowanie profesjonalizmu, kreatywności i umiejętności w dziedzinie pielęgnacji i profilaktyki skóry i paznokci stóp.
„Moderowanie treści” oznacza działania, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z ich usług, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy
„Nielegalne treści” oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa, w szczególności:
nawoływanie do nienawiści lub treści o charakterze terrorystycznym i niezgodne z prawem treści dyskryminujące, udostępnianie obrazów przedstawiających niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych, bezprawne udostępnianie prywatnych obrazów bez zgody, cyberstalking, sprzedaż produktów niespełniających wymogów lub podrobionych, sprzedaż towarów lub świadczenie usług z naruszeniem prawa ochrony konsumentów, nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem autorskim, nielegalne oferowanie usług zakwaterowania, nielegalna sprzedaż żywych zwierząt.
„Produkt”, „Produkt cyfrowy” oznacza treść cyfrową dostępną wyłącznie w wersji elektronicznej, dostępny do odpłatnego zakupu lub zakupiony za pośrednictwem Sklepu,
„Przedsiębiorca” oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
„Przedsiębiorca na prawach konsumenta” oznacza osobę fizyczną prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie ma charakteru zawodowego według art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 Kodeksu cywilnego oraz art. 38a ustawy o prawach konsumenta
„Regulamin” oznacza niniejszy regulamin Sklepu
„RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)
„Sklep” oznacza sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę w domenie www.beautypro.com.pl oraz jej podstronach służący do składania zamówień oraz nabywania Produktów i/lub Usług prowadzony przez Sprzedawcę
„Sprzedawca” (z wyłączeniem szkoleń) to
ATWW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Śliska 12/15, 30-516 Kraków, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001035002, której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 5000 zł, NIP 6772185267, REGON: 52526211, adres poczty elektronicznej: info@beautypro.com.pl.
Sprzedawcą szkoleń, o których mowa w § 5 ust. 27-36 Regulaminu jest AK Educator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Kalwaryjskiej 6 /7, 30-509 Kraków, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001020607, której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 5000 zł, NIP: 6793261714, REGON: 524529539, adres poczty elektronicznej: info@beautypro.com.pl.
„Szkolenie, Szkolenia” to specjalistyczne szkolenia edukacyjne prowadzone w stacjonarnej lokalizacji. Uczestnictwo w szkoleniach wymaga fizycznej obecności uczestników w miejscu ich odbywania.
„Treści” oznaczają treści zamieszczone przez Użytkownika, w szczególności informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, w ramach funkcjonalności Sklepu lub Grup
„Trwały nośnik” oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci
„Towar, Towary” – oznacza rzecz ruchomą nabywaną odpłatnie za pośrednictwem Sklepu
„Umowa” oznacza umowa sprzedaży Produktu lub Usługi zawarta za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zgodnie z treścią Regulaminu
„Usługa Elektroniczna” oznacza usługę świadczoną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu drogą elektroniczną w rozumieniu UŚUDE
„Usługa”, „Usługa cyfrowa” oznacza usługę pozwalającą na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługę pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi
„Ustawa o prawach konsumenta” oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.)
„Ustawa o ochronie danych osobowych” oznacza ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.)
„Ustawa Prawo telekomunikacyjne” oznacza ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.)
„UŚUDE” oznacza ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.)
„Użytkownik” oznacza osobę odwiedzająca stronę internetową pod adresem internetowym www.beautypro.com.pl
„Zamówienie” oznacza oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- We wszystkich sprawach związanych ze Sklepem Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą:
- pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Śliska 12/15, 30-516 Kraków,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres e-mail: mailto: info@beautypro.com.pl
- telefonicznie pod numerem: 579131079
- profil @anna.koziuto.educator na Instagramie.
Sprzedawca odpowiada na wiadomości w Dni robocze w godzinach funkcjonowania
Sklepu od 9.00 do 17.00.
- Sprzedawca udostępnia adres e-mail punktu kontaktowego do bezpośredniej i szybkiej komunikacji: info@beautypro.com.pl
- Sprzedawca udostępnia Regulamin nieodpłatnie i jest on dostępny w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie za pomocą systemu teleinformatycznego.
- Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób poprzez zapis na trwałym nośniku takim jak edytor tekstowy, eksport do pliku PDF lub wydrukować go bezpośrednio z tej strony internetowej.
- Sprzedawca umożliwia dokonywanie zakupów w ramach korzystania ze Sklepu na terytorium Polski. Podmioty, które mają swoje miejsce zamieszkania, prowadzą działalność gospodarczą lub ich siedziba znajduje się poza terytorium Polski i chcą dokonać złożyć Zamówienie w Sklepie, mogą skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą pod adresem e-mail wskazanym w ust. 1 powyżej.
3. WYMAGANIA TECHNICZNE
- Klient może korzystać z funkcjonalności Sklepu zgodnie z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawnymi, w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz korzystania z niego przez osoby trzecie.
- Do korzystania ze Sklepu, złożenia Zamówienia i korzystania z Produktów lub Usług konieczny jest:
– dostęp do Internetu,
– urządzenie elektroniczne wraz z systemem operacyjnym pozwalającym na obsługę powszechnie dostępnych przeglądarek internetowych,
– standardowa przeglądarka internetowa (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari),
– program obsługujący pliki elektroniczne w formacie, w których dostarczana jest treść cyfrowa (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
– aktywne konto poczty elektronicznej za pośrednictwem, którego można odbierać wiadomości e-mail. - Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz spamu, w szczególności w ramach korzystania z Formularza Zamówienia.
- Sprzedawca wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapobiegające dostępowi, pozyskiwaniu i modyfikowaniu, utracie czy uszkodzeniu oraz zapewniające ochronę danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. Między innymi Sprzedawca stosuje certyfikat SSL, złożone i regularnie zmieniane hasła oraz zawiera umowy powierzenia danych osobowych w przypadku korzystania z usług zewnętrznych dostawców, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
- Odbieranie wiadomości e-mail z dostarczonymi Produktami i/lub Usługami i korzystanie z Produktów lub Usług wiąże się ze szczególnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z usług elektronicznych takich jak spam, oprogramowanie szpiegujące, phishing, hacking, pomimo stosowania odpowiednich zabezpieczeń przez Sprzedawcę. Aby uniknąć zagrożeń należy zaopatrzyć urządzenie elektroniczne, w ramach którego odbiera się i korzysta z Produktów i/lub Usług w program antywirusowy z aktualną bazą wirusów, nie otwierać załączników poczty elektronicznej niewiadomego i budzącego podejrzenia pochodzenia oraz włączyć zaporę sieciową tzw. firewall. Polecane jest również regularne aktualizowanie przeglądarki internetowej, systemu oraz oprogramowania.
4. TREŚCI PREZENTOWANE W SKLEPIE
- Ceny prezentowane przy Artykułach w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT).
- Informacje zawarte w domenie Sklepu oraz jej podstronach, w szczególności rozumiane jako opisy, zdjęcia, parametry i ceny Artykułów nie stanowią oferty Sprzedawcy i są jedynie zaproszeniem do składania ofert zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Specyfika każdego Artykułu, skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach poszczególnego Artykułu.
5. PRODUKTY, USŁUGI I ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE
- W Sklepie można nabyć odpłatnie Artykuły takie jak:
- uczestnictwo Szkoleniu,
- kosmetyki,
- bilety wstępu na Konferencje,
- bilet uprawniający do udziału w Mistrzostwach,
- Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży Artykułów w ramach przedsprzedaży, a także sprzedaży w modelu sukcesywnego udostępniania materiałów w częściach w kilku lub kilkunastu terminach i określenia konkretnego, przyszłego terminu uzyskania dostępu do Produktu lub Usługi przez Klienta lub terminów udostępnienia konkretnych części Produktu lub Usługi. Szczegóły dotyczące prowadzenia sprzedaży w jednym z tych modeli wskazane są w opisie danego Artykułu.
- Sprzedawca może organizować promocje lub umożliwiać korzystanie z kodów rabatowych na wybrane Artykuły dostępne w ramach Sklepu przez ograniczony czas. W takim wypadku Klient jest uprawniony do skorzystania wyłącznie z jednej promocji lub kodu rabatowego jednocześnie. Promocje i rabaty nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia konkretnej promocji lub akcji rabatowych wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej promocji lub kodu rabatowego może zależeć od dostępności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej na stronie Sklepu. Promocje i akcje rabatowe nie wywierają skutku w stosunku do Zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
KOSMETYKI
-
- Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są nowe i wolne od wad, dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach.
- Zdjęcia Towarów mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu produktów.
- Specyfika każdego Towaru, skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Towaru w Sklepie.
- W przypadku, gdy przedmiotem Umowy jest Towar niepełnowartościowy lub pozbawiony konkretnej cechy odbiegającej od wymogów zgodności z Umową, Sprzedawca informuje o tym w jego opisie w ramach podstrony Sklepu.
SZKOLENIA
- Potwierdzenie zakupu uczestnictwa w Szkoleniu stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu, którego dotyczy zakup. Zakup uczestnictwa w Szkoleniu oznacza akceptację Regulaminów dotyczących uczestnictwa w Szkoleniu.
- Potwierdzenie zakupu miejsca na Szkoleniu jest dostarczane do Klienta natychmiast po uznaniu rachunku bankowego na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta przy dokonywaniu składaniu Zamówienia.
- Szkolenie odbywa się w miejscu i czasie określonym przez Sprzedawcę i podanym do wiadomości Uczestnika przy składaniu Zamówienia. Szkolenie odbywa się w miejscu i czasie określonym przez Sprzedawcę i podanym do wiadomości Uczestnika przy składaniu Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany miejsca Szkolenia nie dalej niż w obszarze miasta, w którym Szkolenie miało zostać przeprowadzone, co nie uprawnia Klienta jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia w razie wystąpienia siły wyższej oraz w przypadku wystąpienia niezawinionych przez Sprzedawcę okoliczności uniemożlwiających przeprowadzenie szkolenia, w tym choroby osoby prowadzącej szkolenie, o czym Sprzedawca zawiadomi Klienta o tym na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W razie odwołania Szkolenia z powodu zaistnienia wskazanych wyżej okoliczności, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za starty Klienta spowodowane zmianą terminu lub odwołaniem Szkolenia. W razie odwołania Szkolenia, Klient jest uprawniony do uzyskania zwrotu kosztów biletu w terminie 30 dni od chwili zawiadomienia o odwołaniu Szkolenia.
- Ceny biletów mogą ulegać zmianie w trakcie trwania sprzedaży. W związku z tym w wypadku anulowania rezerwacji biletów dokonanej w ramach systemu sprzedaży Sprzedawcy np. z powodu wpłaty przez Klienta należności za bilety po terminie lub niepotwierdzenia przez system płatności elektronicznych uiszczenia opłaty za Bilet w terminie, Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec Klienta za brak możliwości zakupu biletów w wybranej przez Klienta pierwotnie cenie.
- Akceptacja Regulaminu oznacza jednocześnie wyrażenie zgody na nieodpłatne i nieograniczone w czasie utrwalanie w formie cyfrowej i rozpowszechnianie wizerunku osoby uczestniczącej w wydarzeniu w ramach materiałów marketingowych Sprzedawcy publikowanych w formie on-line lub drukowanej.
- Klient zobowiązany jest do powiadomienia osoby trzeciej, korzystającej z biletu, o treści Regulaminu i jest zobowiązany do przesłania oświadczenia tej osoby, o którym mowa w ust. 11 powyżej na adres e-mail Sprzedawcy. Klient ponosi odpowiedzialność za uczestnictwo w Szkoleniu przez osobę trzecią, w szczególności za brak udzielenia zgody wizerunkowej przez tę osobę.
- W przypadku braku uczestnictwa Klienta lub osoby trzeciej, o której mowa w ust. 12 powyżej w Szkoleniu, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu ceny biletu.
- Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego przybycia na miejsce Szkolenia oraz do przestrzegania zasad porządku i przepisów bezpieczeństwa obowiązujących na terenie odbywania Szkolenia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia ze Szkolenia osoby uczestniczącej w szkoleniu, która narusza zasady porządku, przepisów bezpieczeństwa lub swoim zachowaniem utrudnia prowadzenie Szkolenia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem Klienta lub osoby biorącej udział w szkoleniu.
KONFERENCJE
- Bilet wstępu na Konferencję stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w wydarzeniu, którego dotyczy zakup. Zakup takiego biletu oznacza akceptację Regulaminów dotyczących uczestnictwa w Konferencji.
- Bilet w formie PDF jest dostarczany do Klienta natychmiast po uznaniu rachunku bankowego na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta przy dokonywaniu składaniu Zamówienia.
- Konferencja odbywa się w miejscu i czasie określonym przez Sprzedawcę i podanym do wiadomości Klienta przy składaniu Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany miejsca Konferencji nie dalej niż w obszarze miasta, w którym miała ona zostać przeprowadzona, co nie uprawnia Klienta jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji w razie wystąpienia siły wyższej oraz w przypadku wystąpienia niezawinionych przez Sprzedawcę okoliczności uniemożlwiających jej przeprowadzenie, w tym choroby prelegentów, o czym Sprzedawca zawiadomi Klienta o tym na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W razie odwołania Konferencji z powodu zaistnienia wskazanych wyżej okoliczności, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za starty Klienta spowodowane zmianą terminu lub odwołaniem Konferencji. W razie odwołania Konferencji, Klient jest uprawniony do uzyskania zwrotu kosztów biletu w terminie 30 dni od chwili zawiadomienia o odwołaniu wydarzenia.
- Ceny biletów mogą ulegać zmianie w trakcie trwania sprzedaży. W związku z tym w wypadku anulowania rezerwacji biletów dokonanej w ramach systemu sprzedaży Sprzedawcy np. z powodu wpłaty przez Klienta należności za bilety po terminie lub niepotwierdzenia przez system płatności elektronicznych uiszczenia opłaty za Bilet w terminie, Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec Klienta za brak możliwości zakupu biletów w wybranej przez Klienta pierwotnie cenie.
- Akceptacja Regulaminu oznacza jednocześnie wyrażenie zgody na nieodpłatne i nieograniczone w czasie utrwalanie w formie cyfrowej i rozpowszechnianie wizerunku osoby uczestniczącej w wydarzeniu w ramach materiałów marketingowych Sprzedawcy publikowanych w formie on-line lub drukowanej.
- Klient zobowiązany jest do powiadomienia osoby trzeciej, korzystającej z biletu, o treści Regulaminu i jest zobowiązany do przesłania oświadczenia tej osoby, o którym mowa w ust. 21 powyżej na adres e-mail Sprzedawcy. Klient ponosi odpowiedzialność za uczestnictwo w Konferencji przez osobę trzecią, w szczególności za brak udzielenia zgody wizerunkowej przez tę osobę.
- W przypadku braku uczestnictwa Klienta lub osoby trzeciej, o której mowa w ust. 22 powyżej w Konferencji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu ceny biletu.
- Klienci zobowiązani są do przestrzegania zasad porządku i przepisów bezpieczeństwa obowiązujących na terenie Konferencji.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia ze Konferencji osoby uczestniczącej, która narusza zasady porządku, przepisów bezpieczeństwa lub swoim zachowaniem utrudnia prowadzenie wydarzenia.
MISTRZOSTWA
- Bilet umożliwiający udział w Mistrzostwach stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w Mistrzostwach, w zakresie określonym szczegółowo w Zamówieniu. Zakup takiego biletu oznacza akceptację Regulaminu oraz regulaminu Mistrzostw dostępnego pod adresem: www.beautypro.com.pl/regulamin-mistrzostw/ W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z regulaminem Mistrzostw, pierwszeństwo ma niniejszy Regulamin.
- Bilet w formie PDF jest dostarczany do Klienta natychmiast po uznaniu rachunku bankowego na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta przy dokonywaniu składaniu Zamówienia.
- Mistrzostwa odbywają się w miejscu i czasie określonym przez regulamin Mistrzostw. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany miejsca Mistrzostw, nie dalej niż w obszarze miasta, w którym miała ona zostać przeprowadzona, co nie uprawnia Klienta jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania Mistrzostw w razie wystąpienia siły wyższej oraz w przypadku wystąpienia niezawinionych przez Sprzedawcę okoliczności uniemożlwiających jej przeprowadzenie, w tym choroby prelegentów, sędziów lub wystawców o czym Sprzedawca zawiadomi Klienta o tym na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W razie odwołania Mistrzostw z powodu zaistnienia wskazanych wyżej okoliczności, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za starty Klienta spowodowane zmianą terminu lub odwołaniem wydarzenia. W razie odwołania Mistrzostw, Klient jest uprawniony do uzyskania zwrotu kosztów biletu w terminie 30 dni od chwili zawiadomienia o odwołaniu wydarzenia.
- Ceny biletów mogą ulegać zmianie w trakcie trwania sprzedaży. W związku z tym w wypadku anulowania rezerwacji biletów dokonanej w ramach systemu sprzedaży Sprzedawcy np. z powodu wpłaty przez Klienta należności za bilety po terminie lub niepotwierdzenia przez system płatności elektronicznych uiszczenia opłaty za bilet w terminie, Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec Klienta za brak możliwości zakupu biletów w wybranej przez Klienta pierwotnie cenie.
- Akceptacja Regulaminu oznacza jednocześnie wyrażenie zgody na nieodpłatne i nieograniczone w czasie utrwalanie w formie cyfrowej i rozpowszechnianie wizerunku osoby uczestniczącej w wydarzeniu w ramach materiałów marketingowych Sprzedawcy publikowanych w formie on-line lub drukowanej.
- Klient zobowiązany jest do powiadomienia osoby trzeciej, korzystającej z biletu, o treści Regulaminu i jest zobowiązany do przesłania oświadczenia tej osoby, o którym mowa w ust. 6 powyżej na adres e-mail Sprzedawcy. Klient ponosi odpowiedzialność za uczestnictwo w Mistrzostwach przez osobę trzecią, w szczególności za brak udzielenia zgody wizerunkowej przez tę osobę oraz brak zapoznania się z regulaminem Mistrzostw, o którym mowa w ust. 31 powyżej.
- W przypadku braku uczestnictwa Klienta lub osoby trzeciej, o której mowa w ust. 32 powyżej w Konferencji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu ceny biletu.
- Klienci zobowiązani są do przestrzegania zasad porządku i przepisów bezpieczeństwa obowiązujących na terenie Mistrzostw.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia z Mistrzostw osoby uczestniczącej w szkoleniu, która narusza zasady porządku, przepisów bezpieczeństwa lub swoim zachowaniem utrudnia prowadzenie wydarzenia.
ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE
- Sprzedawca oferuje także Artykuły na zamówienie indywidualne. Szczegóły zamówienia, w tym cena, zakres i specyfikacja Artykułów oraz czas realizacji są ustalane z Klientem indywidualnie, w drodze korespondencji mailowej.
6. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- W celu złożenia Zamówienia należy dodać wybrany Artykuł dostępny w Sklepie do wirtualnego koszyka zakupowego poprzez wybór polecenia „Dodaj do koszyka”. Następnie należy przejść na podstronę wirtualnego koszyka zakupowego i postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie internetowej i podstronach Sklepu w procesie zakupowym.
- Do zawarcia Umowy niezbędne jest podanie następujących danych osobowych Klienta w Formularzu Zamówienia:
- imię i nazwisko i/lub nazwa firmy,
- adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj) lub adres siedziby w przypadku Przedsiębiorców i Przedsiębiorców na prawach konsumenta,
- adres e-mail
- numer telefonu kontaktowego,
- NIP w przypadku Przedsiębiorców i Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
- Po skompletowaniu wirtualnego koszyka zakupowego oraz uzupełnieniu Formularza Zamówienia wyświetlane jest podsumowanie Zamówienia, które zawiera informacje dotyczące rodzaju, ceny i ilości zamówionych Produktów i/lub Usług oraz wybranej formy płatności.
- Dobrowolne, ale konieczne do zawarcia Umowy sprzedaży jest złożenie poniższych oświadczeń poprzez akceptację odpowiednich checkboxów w procesie zakupowym:
- złożenie oświadczenia Klienta o zapoznaniu się z treścią Regulaminu i akceptacja jego treści,
- złożenie oświadczenia Klienta o zapoznaniu się z treścią Polityki prywatności i plików Cookies,
- w przypadku zakupu Produktu wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i przyjęciu do wiadomości utraty prawa do odstąpienia od Umowy,
- w przypadku zakupu Usługi wyrażenie prośby o rozpoczęcie świadczenia Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjęciu do wiadomości utraty prawa do odstąpienia od Umowy w zakresie w jakim Usługa została zrealizowana.
- Klient składa Zamówienie wysyłając je do Sprzedawcy poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”. Stanowi to oświadczenie woli Klienta zawarcia Umowy sprzedaży według treści Regulaminu.
- Klient wybiera formę płatności za Zamówienie spośród form wyświetlonych podczas elektronicznego procesu zakupowego i dokonuje płatności z góry.
- Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie złożenia Zamówienia na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia Zamówienia następuje zawarcie Umowy.
- Klient ma możliwość modyfikacji Zamówienia oraz dodania kodu rabatowego aż do czasu kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
- nieprawidłowego lub niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia, co uniemożliwia realizację Zamówienia i/lub
- braku zaksięgowania wpłaty Klienta w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnego adresu poczty elektronicznej lub błędnego adresu dostawy.
- Zamówienia za pośrednictwem Sklepu mogą być składane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
7. METODY PŁATNOŚCI
- Klient opłaca Zamówienie z góry.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonywanie płatności w Sklepie w formie płatności elektronicznej za pośrednictwem podmiotu:
- PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014;
- PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., z siedzibą 22-24, Boulevard Royal L-2449 LUXEMBOURG, N° B00000351
- PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 39, Warszawa (kod pocztowy: 02- 672), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158, o kapitale zakładowym w wysokości 1.075.650,00 złotych, NIP: 5213705997, REGON: 362485126,
- Inne formy płatności niż wymienione w punkcie powyżej mogą zostać uzgodnione z Klientem indywidualnie w drodze korespondencji mailowej.
- Klient dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie elektronicznych dowodów zakupu tj. faktur lub paragonów elektronicznych przez Sprzedawcę. Faktura VAT lub paragon zostają przesłane do Klienta do 48 godzin po opłaceniu Zamówienia.
- W przypadku odstąpienia od Umowy lub pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i podjęcia przez Sprzedawcę decyzji o zwrocie środków, Sprzedawca zwróci odpowiednią sumę pieniędzy na rachunek bankowy użyty przy zapłacie za zakupione przez Klienta Artykuły.
8. DOSTAWA TOWARÓW
- Termin realizacji zamówienia jest wskazany w ich opisie na karcie Artykułu na podstronie internetowej Sklepu.
- Dostawa Towarów do Klienta jest odpłatna, chyba że wyraźnie wskazano inaczej. Koszty dostawy ujawnione są na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia. Dostawa jest realizowana wyłącznie na terytorium Polski.
- Dostawa Towarów jest realizowana wyłącznie po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od wyboru sposobu dostawy przez Klienta. Wybór sposobu dostawy i koszty dostawy są dostępne w procesie składania Zamówienia.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zakupił Towary o różnym terminie realizacji Zamówienia, zostanie ono zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie realizacji.
- Klient może odebrać zakupione Towary osobiście pod adresem ul. Długosza 12, 30-512 Kraków w godzinach 10-18 w poniedziałki i piątki. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Klienta, Towary będą gotowe do odbioru we wskazanym terminie realizacji Zamówienia, po uprzednim poinformowaniu o tym Klienta za pośrednictwem adresu e-mail lub telefonu kontaktowego podanych przy składaniu Zamówienia.
9. USŁUGI ELEKTRONICZNE
- W Sklepie dostępne są następujące nieodpłatne Usługi elektroniczne:
- usługa Formularza Zamówienia,
- usługa Formularza Kontaktowego,
- usługa elektronicznego koszyka,
- usługa utworzenia i utrzymania Konta Klienta.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych przez Sprzedawcę oraz reklamacje związane z działaniem Sklepu mogą być składane w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy wskazany w § 2 Regulaminu.
- Sprzedawca zaleca wskazanie w opisie reklamacji przyczyn reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania Klienta oraz danych kontaktowych Klienta.
- Ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
USŁUGA FORMULARZA ZAMÓWIENIA
- Usługa Formularza zamówienia polega na umożliwieniu złożenia Zamówienia w celu zawarcia Umowy. Korzystanie z usługi Formularza Zamówienia rozpoczyna się w momencie dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie, a kończy się w momencie przesłania Zamówienia do Sprzedawcy poprzez kliknięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
- Możliwość samodzielnej modyfikacji danych w Formularzu Zamówienia przez Klienta istnieje do momentu zakończenia świadczenia usługi. Świadczona jest ona nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia przez Klienta.
USŁUGA FORMULARZA KONTAKTOWEGO
- Usługa Formularza Kontaktowego polega na umożliwieniu przesłania przez Użytkownika wiadomości do Sprzedawcy. Korzystanie z usługi Formularza Kontaktowego rozpoczyna się w momencie dodania przez Użytkownika pierwszego znaku w elektronicznym formularzu, a kończy się w momencie przesłania wiadomości do Sprzedawcy.
- Do skorzystania z Formularza Kontaktowego niezbędne jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail do kontaktu.
- Usługa Elektroniczna Formularza Kontaktowego świadczona jest ona nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy.
USŁUGA ELEKTRONICZNEGO KOSZYKA
- Usługa elektronicznego koszyka i przechowywania treści koszyka polega na możliwości dodawania Produktów i/lub Usług do koszyka, a także dostępności treści stworzonego koszyka po powróceniu na stronę internetową Sklepu.
- Usługa elektronicznego świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy, rozpoczyna się z momentem dodania Produktu lub Usługi do koszyka i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia lub z chwilą usunięcia Produktu lub Usługi z koszyka lub w momencie automatycznego usunięcia zawartości koszyka związanego z upływem czasu.
USŁUGA KONTA KLIENTA
- Usługa utworzenia i utrzymania konta Klienta polega na umożliwieniu założenia takiego konta dla Klienta, umożliwieniu logowania się do konta, przechowywaniu danych Klienta potrzebnych do złożenia Zamówienia oraz danych dotyczących złożonych Zamówień.
- W celu założenia Konta konieczne jest podane danych w postaci imienia, nazwiska i adresu e-mail oraz ustawienie hasła dostępu, które może być zmienione w dowolnym momencie.
- Konto nie jest zakładane automatycznie podczas dokonywania pierwszego zakupu w Sklepie i nie jest to warunek skorzystania z Artykułów. Klient może, ale nie musi zakładać Konta.
- Usługa utworzenia i utrzymania Konta jest świadczona przez czas realizacji Umowy, nie krócej niż przez 6 miesięcy od dnia założenia ostatniego Zamówienia lub ostatniego logowania Klienta. Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia konta Klienta na adres e-mail Klienta, dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi konta Klienta w ramach Sklepu.
- Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i może zostać wypowiedziana w każdym momencie. Klient może również przesłać na adres mailowy Sprzedawcy żądanie usunięcia konta Klienta, a Sprzedawca usunie konto w terminie 30 dni od dnia otrzymania żądania.
10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW
PRZEDSIĘBIORCÓW
- W przypadku zawarcia Umowy z Klientem będącym Przedsiębiorcą, Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę następuje w drodze złożenia Klientowi oświadczenia drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany przy zawarciu umowy. Klientowi nie przysługują w związku z tym jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Sprzedawcy.
- W wypadku Klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do adres e-mail. Klientowi nie przysługują w związku z tym jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Sprzedawcy.
- W razie zawarcia Umowy z Klientem będącym Przedsiębiorcą, z chwilą wydania rzeczy sprzedanej na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.
- W stosunku do Przedsiębiorców wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt i/lub Usługę, zgodnie z postanowieniami art. 558 Kodeksu Cywilnego.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta Przedsiębiorcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona wyłącznie do wysokości zapłaconej ceny Produktu i/lub Usługi. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą jedynie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia Umowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści wobec Klienta niebędącego Konsumentem.
- W przypadku zawierania Umowy z Klientem będącym Przedsiębiorcą, Sprzedawca ma prawo do wyboru sposobu płatności oraz może wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
- Klienta będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który wyraził zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia i dostarczenie Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy traci w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, co przyjął do wiadomości przy wyrażeniu takiej zgody.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą wyrażając w procesie zakupowym żądanie rozpoczęcia świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienie od umowy zawartej na odległość traci w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w zakresie w jakim doszło do spełnienia świadczenia wynikającego z Umowy w momencie składania oświadczenia, co przyjął do wiadomości składając oświadczenie.
- Poza przypadkami wskazanymi w ust. 1 i 2 powyżej, Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł Umowę przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, liczonego od dnia objęcia przez niego Arty będących przedmiotem Umowy w posiadanie.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w formie pisemnej poprzez przesłanie oświadczenia na adres siedziby Sprzedawcy jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: info@beautypro.com.pl
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza znajdującego się pod tekstem Regulaminu, jednak wykorzystanie wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Klient ma obowiązek zwrócić Produkty objęte Umową na adres ul. Długosza 12, 30-512 Kraków niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Artykułów. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż̇ najtańszy dostępny w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy dokonuje zwrotu płatności dokonanych przez Klienta w związku z Umową, od której Klient skutecznie on odstąpił, w tym kosztów najtańszej dostawy. Sprzedawca może jednak wstrzymać się z powyższym zwrotem płatności do chwili otrzymania Artykułów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu nadania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Artykułów, będących wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Artykułu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami,
- której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- o dostarczanie Produktów niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
12. REKLAMACJE
- W przypadku niezgodności Artykułu z Umową Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta lub Przedsiębiorcy za brak zgodności Artykułu z Umową, która wystąpiła lub ujawniła się w czasie dwóch lat od dnia zawarcia Umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz ustawie o prawach konsumenta.
- Jeżeli Artykuł jest niezgodny z Umową Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Artykułu do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy w przypadku nieistotności niezgodności Artykułu z Umową.
- W przypadku niezgodności Artykułu z Umową, gdy doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów lub braku doprowadzenia przez Sprzedawcę do zgodności z Umową lub występowania niezgodności pomimo podjęcia prób doprowadzenia do zgodności z Umową przez Sprzedawcę, a także gdy jasne jest, że Sprzedawca nie doprowadzi do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niegodności Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może w dowolnej formie złożyć reklamację wraz z opisem wady i powołaniem na dowód zakupu w związku z niezgodnością Artykułu z Umową na adres e-mail Sprzedawcy: info@beautypro.com.pl lub listownie, wymieniając w szczególności dane:
- imię i nazwisko,
- adres,
- numer zamówienia,
- datę zawarcia Umowy,
- przedmiot i przyczynę niezgodności z Umową (reklamacji),
- dane kontaktowe (np. e-mail lub telefon)
- numer konta bankowego.
- Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji na adres e-mail, który wskazano w trakcie składania zamówienia.
13. OPINIE KLIENTÓW
- Opinie o Artykułach prezentowane w Sklepie, na stronie internetowej www.beautypro.com.pl i jej podstronach oraz social mediach Sprzedawcy wskazanych szczegółowo w Polityce prywatności i plików Cookies, są rzeczywistymi opiniami i pochodzą wyłącznie od Klientów Sklepu lub osób, które korzystały z usług Sprzedawcy.
- Więcej na temat opinii przeczytasz w Polityce prezentowania opinii
14. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Wszelkie treści dostępne w Sklepie, w tym zdjęcia, teksty oraz wszystkie elementy graficzne, są wyłączną własnością Sprzedawcy i nie mogą być bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy w jakikolwiek sposób wykorzystywane lub powielane.
- Klient może korzystać z zakupionych Produktów lub Usług wyłącznie po zawarciu Umowy oraz na własny użytek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Sprzedawca udziela licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji. Udzielona licencja nie obejmuje wprowadzania modyfikacji i sporządzania kopii w celach innych niż użytek własny.
- Dostarczane Artykuły, w tym zdjęcia, teksty oraz elementy graficzne są chronione prawem autorskim i Sprzedawca nie zezwala na ich udostępnianie jakimkolwiek innym osobom, czy też odsprzedaż tych treści w jakiejkolwiek formie.
- Wszelkie naruszenia prawa własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej, między innymi Sprzedawca może dochodzić na drodze cywilnoprawnej należnego odszkodowania, zadośćuczynienia, ogłoszenia w prasie, podania orzeczenia sądu do publicznej wiadomości i wydania uzyskanych korzyści oraz odpowiedzialności karnej naruszyciela.
15. MODEROWANIE I ZGŁASZANIE NIELEGALNYCH TREŚCI
MODEROWANIE TREŚCI
- Sprzedawca nie ma obowiązku monitorowania Treści ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.
- W przypadku uzyskania wiedzy lub wiadomości na temat zamieszczenia Nielegalnych treści w Sklepie lub w Grupach, Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do takich treści.
- Sprzedawca ma prawo do moderacji Treści naruszających niniejszy Regulamin z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron i nałożenia ograniczeń, o których mowa w ust. 8 poniżej. Jeżeli Sprzedawca posiada elektroniczne dane kontaktowe Użytkownika, który zamieścił moderowaną Treść, informuje go o podjętej w związku z moderacją decyzji wraz z uzasadnieniem.
- Sprzedawca nie korzysta z algorytmicznego podejmowania decyzji.
- Użytkownik jest zobowiązany do niezamieszkania w Sklepie lub Grupach treści:
-
- niezgodnych z warunkami korzystania ze Sklepu, w tym postanowień, zasad,
warunków i regulaminów związanych z działalnością Sklepu, - niezwiązanych z tematyką lub celem działania Sklepu,
- sprzecznych z powszechnie obowiązującymi zasadami współżycia społecznego lub naruszających dobre obyczaje, wzajemnym szacunkiem i mogących wywołać dyskomfort u innych Użytkowników
- służących promowaniu działalności konkurencyjnej wobec Sprzedawcy,
- dotyczących niezamówionych materiałów reklamowych lub marketingowych, w tym spam,
- zawierających linki,
- upokarzających, obrażających lub poniżających, które naruszają czyjeś dobra osobiste, dobre imię lub godność,
- o charakterze szowinistycznym i mizoginistycznym,
- dyskryminujących lub znieważających kogokolwiek ze względu na płeć, przynależność narodową, etniczną, rasową, wyznaniową albo z powodu bezwyznaniowości,
- wprowadzających użytkowników w błąd, szczególnie w zakresie wiedzy medycznej lub naukowej oraz rozpowszechniających fałszywe informacje,
- niezgodnych z warunkami korzystania ze Sklepu, w tym postanowień, zasad,
- promujących ideologie lub działania, które są uznane za nielegalne lub naruszające wartości, w szczególności treści o charakterze rasistowskim, totalitarnym, nazistowskim i faszystowskim,
- powszechnie uznawanych za nieprzyzwoite, w tym używania wulgaryzmów,
- nawołujących do nienawiści, agresji i/lub przemocy wobec jakiejkolwiek żyjącej istoty,
- o charakterze pornograficznym oraz o wyraźnym podłożu seksualnym,
- stanowiących bezprawne udostępnianie wizerunków osób bez ich zgody oraz podszywanie się pod inne osoby,
- nawołujących do samookaleczeń, samobójstw i innych autodestruktywnych zachowań.
- stanowiących nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem własności intelektualnej.
PUNKT KONTAKTOWY
- Sprzedawca wyznaczył punkt kontaktowy, obsługiwany w języku polskim i angielskim do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych oraz do bezpośredniej i szybkiej komunikacji Użytkownika ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: info@beautypro.com.pl
ZGŁASZANIE NIELEGALNYCH TREŚCI
- Użytkownik, który uważa treść umieszczoną w Sklepie lub Grupach za Nielegalną treść lub naruszającą warunki Regulaminu ma prawo przesłać do Sprzedawcy zgłoszenie dotyczące takich określonych informacji elektronicznie na adres e-mail punktu kontaktowego.
- Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią Nielegalne treści,
- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładne adresy URL lub dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych treści,
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji w zakresie przestępstw związanych z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, związane z wykorzystywaniem seksualnym, związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych oraz podżeganiem, pomocnictwem i usiłowaniem w zakresie tych przestępstw,
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Sprzedawca po rozpatrzeniu zgłoszenia w sposób terminowy, niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności i bez szczegółowej analizy prawnej podejmuje decyzję co do stwierdzenia nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.
- Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia, powiadamia zgłaszającego o podjętej decyzji.
- Osoba lub podmiot zgłaszający, o którym mowa w ust. 2 ma prawo do odwołania się od decyzji Sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia powyższej decyzji. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni. Decyzja Sprzedawcy wydana po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie.
- W przypadku powzięcia decyzji stwierdzającej nielegalny charakter umieszczonej w Sklepie lub Grupie Treści lub stwierdzającej sprzeczność Treści z Regulaminem, Sprzedawca ma prawo do nałożenia ograniczeń w postaci:
- usunięcia lub pozostawienia nielegalnej lub sprzecznej z Regulaminem Treści,
- ograniczenia w zakresie widoczności, uniemożliwienia dostępu lub depozycjonowania nielegalnej lub sprzecznej z Regulaminem Treści,
- zawieszenia, zakończenia lub innym ograniczeniu płatności pieniężnych na rzecz Użytkownika, który umieścił nielegalne lub sprzeczne z Regulaminem Treści,
- zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w całości lub w części na rzecz Użytkownika, który umieścił nielegalne lub sprzeczne z Regulaminem Treści,
- zawieszenia lub zamknięcia konta Użytkownika, który umieścił nielegalne lub sprzeczne z Regulaminem Treści.
- Usuwanie lub uniemożliwianie dostępu, o czym mowa powyżej, jest przeprowadzane z poszanowaniem praw podstawowych odbiorców usługi, w tym prawa do wolności wypowiedzi i informacji.
16. POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi na mocy tego Regulaminu Umowami zawartymi w drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń powstałych w związku Umową.
W tym celu Konsument ma możliwość zwrócenia się:
- do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy
- powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów o udzielenie pomocy.
- Szczegółowe informacje dotyczące alternatywnych pozasądowych metod rozwiązywania sporów znajdują na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
- Konsument może skorzystać z dedykowanej platformy ODR – internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży zawartej na odległość lub umowy o świadczenie usług. Znajduje się ona pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
17. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Administratorem danych osobowych Klienta dla wszystkich danych osobowych przetwarzanych w związku z działalnością Sklepu, z wyjątkiem Umów w zakresie Artykułów innych niż bilety uczestnictwa w Mistrzostwach jest ATWW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Śliska 12/15, 30-516 Kraków, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001035002, której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 5000 zł, NIP 6772185267, REGON: 52526211.
Administratorem danych osobowych Klienta w zakresie Umów dotyczących biletów uczestnictwa w Mistrzostwach, o których mowa w pkt. § 5 ust. 27-36 Regulaminu jest AK Educator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Kalwaryjskiej 6 /7, 30-509 Kraków, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001020607, której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 5000 zł, NIP: 6793261714, REGON: 524529539.
- Możesz kontaktować z Administratorem pod adresem poczty elektronicznej info@beautypro.com.pl oraz pisemnie przesyłając korespondencję na adres powołany powyżej.
- Dane osobowe w Sklepie przetwarzane są zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym cel, podstawa prawna i czas przetwarzania dostępne są w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem internetowym: ATWW Sp. z o.o. beautypro.com.pl/polityka-prywatnosci/ AK Educator Sp. z o.o. beautypro.com.pl/polityka-prywatnosci-ak/
18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen prezentowanych w Sklepie. W przypadku zmiany Regulaminu, do umów zawartych przed zmianą stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz przepisy ustawy o prawach konsumenta.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.08.2024